Mr.@ Klantenservice

Voor algemene informatie over ons assortiment kunt u mailen naar info@mr-at.nl

Voor vragen over een lopende bestelling kunt u contact opnemen met orderdesk@mr-at.nl

Gebruik het formulier onderaan deze pagina om contact met ons op te nemen met al je vragen over ruilen, retourneren of garantie.


We bieden standaard 12 maanden garantie op al onze refurbished (tweedehands) hardware. Om onduidelijkheden te voorkomen gelden de volgende voorwaarden:

Houd er rekening mee dat er geen garantie wordt gegeven op laptopbatterijen. De garantieperiode op batterijen van iPads en iPhones is 3 maanden.

Bij schade veroorzaakt door druk, stoten of vocht* kan het zijn dat de reparatiekosten van een ander defect niet meer door de garantie gedekt worden. De garantie vervalt ook bij gebruik van illegale software zonder het handelsmerk van de fabrikant.

Let op: Als je een apparaat laat repareren of onderdelen laat vervangen door een externe partij vervalt de garantie.

Onderstaande punten vallen buiten de garantie:

  • Mankementen na de garantieperiode van 1 jaar;
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik (gebroken/gescheurde onderdelen en/of vochtschade);
  • Schade die is veroorzaakt door kortsluiting van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn blikseminslag of het gebruik van een verkeerde adapter
  • De touch-ID functionaliteit bij vervanging van de homebutton;
  • Beschadigde of vieze laadconnector;
  • Loszittende onderdelen hoofdtelefoon aansluiting / AUX Flex;
  • Refurbished iPhone 7 (Plus) toestellen zijn niet per definitie waterdicht en hierop geven wij dus géén garantie;
  • Bij iPhone 7 (Plus) toestellen is de homebutton niet te repareren, dus hierop kunnen wij geen garantie geven.

* Toelichting op val-, druk-, stoot-, gebruik- of vochtschade:

Dit type schade kan op meerdere manier ontstaan. Veelvoorkomende oorzaken zijn veelvuldig gebruik of het stoten/laten vallen van het apparaat. Dit kan als resultaat hebben dat het product niet meer naar behoren functioneert. Ook wanneer er een sterke druk op het apparaat wordt uitgeoefend, kan schade ontstaan. Denk aan het gaan zitten op je toestel of het dragen van je toestel in een strakke broek(zak). Hierdoor kan je toestel kromtrekken. Dit kan schade veroorzaken die aan de buitenkant niet zichtbaar is, maar waardoor een aantal functies niet meer (goed) werken. Water- of vochtschade kan verschillende oorzaken hebben. Het meest voorkomend is het in contact komen van het apparaat met water of een andere vloeistof. Gebruik je je telefoon in een vochtige ruimte, dan kan er ook schade optreden. Denk aan telefoongebruik in de badkamer of wanneer het mistig is. Daarnaast kunnen zweet, klamme handen of grote verschillen in temperatuur er ook voor zorgen dat je telefoon niet meer naar behoren functioneert.

Garantie op accessoires

Voor garantie op accessoires geldt een andere termijn dan op de devices zelf. Bij Mr@ heb je standaard 3 maanden garantie op de accessoires, gerekend vanaf de aankoopdatum. Indien de producten binnen die periode een defect vertonen en er geen val-, stoot- of waterschade is, wordt het accessoire kosteloos omgeruild.

Retouren

Om een artikel te retourneren moet je eerst in het bezit zijn van een RMA-nummer.

Met het onderstaande formulier kun je artikelen aanmelden die je retour wilt sturen of waarvoor je een reparatie wilt aanvragen. Voor een vlotte afhandeling vragen wij je om deze zo volledig mogelijk in te vullen.

Back to Top